Hírek

2024.02.21 8:7

Nézz be hozzánk, válogass a legszebb tavaszi színek között!

Kedvenced a zöld, a kék, fehér vagy a fekete?

Böngéssz színes vagy egy színű táskáink között, találj rá kedvenc pénztárcádra is

2023.08.12 19:50

2023. augusztus 31-ig vagy a készlet erejéig

2023.08.12 19:49

Csodaszép bőr táskák érkeztek, egyenesen Párizsból!

 

Anekke, Tamaris és Bugatti táskák, pénztárcák várnak webáruházunkban!

Információk

Elérhetőség

Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal, kérjük, elsősorban e-mail-en érdeklődjenek:

E-mail: taska@webaruhazak.info

Telefonos ügyfélszolgálat:

  • 06-70-627-7229

 

H-P: 9-56h Sz-V: ZÁRVA E-mailekre munkaidőben igyekszünk 48 h-n belül válaszolni!

Cégnév / Név:
Bocskoros 2005 Kft.
Cím:
2500 Esztergom, Szent Margit utca 7.
Telefon:
Áruház neve:
Anna Táska webáruház
Kapcsolattartó neve:
Táska webáruház
Kapcsolattartó telefonszáma:
06-70-627-7229
Kapcsolattartó e-mail címe:

Szállítás

GLS futárszolgálat
mygls_api
A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.
Szállítási költség: 1 390 Ft
GLS csomagpont
mygls_api_dropoffpoints
A GLS CsomagPont a lakossági ügyfelek hálózata, ahol átveheti csomagját. Címzettjeink részére csomagátvételt biztosítunk minden GLS CsomagPontban.

Kérjük vegyék figyelembe, hogy a csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával tudnak fizetni!

Szállítási költség: 1 290 Ft
MPL Futárszolgálat
mpl_api
Szállítási költség: 1 290 Ft
MPL Futárszolgálat postapont
mpl_api_postapont
MPL postapontra történő szállítás.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
-
1 190 Ft
MPL csomagautomata
mpl_api_postapont
MPL csomagautomatába történő szállítás.

Kérjük vegyék figyelembe, hogy a csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával tudnak fizetni!

Szállítási költség: 990 Ft

Fizetés

Utánvéttel
Szállítás: 1-8 munkanap!
A FUTÁROKNÁL LEHETŐSÉG VAN BANKKÁRTYÁVAL IS FIZETNI!
Előre utalással
Munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot az utalás részleteiről (1-5 munkanap)! A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
Legyen kedves addig NE utaljon, amíg munkatársaink meg nem írják Önnek az utalási adatokat!!!
Bankszámlaszám: OTP Bank 11740054-20112385

70.000 Forint feletti megrendelés esetén csak előre történő utalás, vagy bankkártyás fizetés után áll módunkban kiküldeni a megrendelt termékeket.
Bankkártyás fizetés BARIONnal
Szállítás: 1-8 munkanap!
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

70.000 Forint feletti megrendelés esetén csak előre történő utalás, vagy bankkártyás fizetés után áll módunkban kiküldeni a megrendelt termékeket.

A rendelésről szóló számlát e-mail-ben PDF formátumban fogjuk küldeni Önnek, mely szükség esetén kinyomtatva érvényesíthető

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit tegyek ha kérdésem van a rendelésemmel, termékkel kapcsolatban?

Kérjük e-mailben érdeklődjön!

Kollégáink a rendelések feldolgozásán túl csomagolnak, logisztikáznak, vevőket szolgálnak ki, így nem minden esetben tudunk telefont felvenni, az e-mailekre azonban munkanapokon 24-48 órán belül igyekszünk válaszolni.

Hogyan tudok vásárolni?

Rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra a webshopon. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni, érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • Gls házhozszállítás: 1390.-
  • Gls csomagpont: 1290.-
  • Posta csomagpont: 1190.-
  • Posta házhozszállítás 1290.-
  • Posta csomagautomata: 990.-
  • Utánvét kezelési költség: 390.-

Fizetési lehetőségek

A webáruházban utánvéttel és előre utalással és bankkártyával Barion rendszeren keresztül is tud fizetni. 70.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással tudunk rendelést kiküldeni.

Amennyiben nem sikerül a Barionon keresztül történő bankkártyás fizetés, lehetőség  van fizetési módot váltani a rendelésen belül

Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Ha a termék mérete nem megfelelő, akkor azt ki lehet cserélni (az átvételtől számított 14 naptári napon belül), bármilyen készleten lévő termékre. Természetesen csak sértetlen, eredeti gyári állapotú,  nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. A csere költsége 1590 Ft! Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailban: a taska@webaruhazak.info címen. A termék visszaküldése a Fogyasztó saját költségére történik. Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Emailben jelezze felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretné cserélni a terméket, valamint küldjön részünkre jól látható képeket a termékről, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük Önnek a csere terméket! Erről emailben tájékoztatjuk! Önnek annyi a dolga, hogy a visszaküldendő terméket az eredeti dobozával és a számla másolatával együtt becsomagolja, és átadja a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát. A csere költsége 1590 Ft!

Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag, kérjük ügyeljen rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát.

Kérjük az elállási nyilatkozatot, vagy az alapján a visszafizetéshez szükséges adatokat külön papírra (ne a számlára!) írva, a bankszámlaszámát megadva helyezze be a visszaküldendő csomagba a termék mellé a beazonosításhoz és a pénzvisszafizetés megkönnyítéséhez.

Online pénztárca felhasználása

Webshopunkban felhasználhatja online pénztárca kedvezményeit, minden 10.000.-Ft-os megrendelés érték után 500.-Ft-ot jóváírunk számláján. A kedvezmény mértéke nem termékenként, hanem végösszegre kerül jóváírásra, azonban ez nem jelenti az, hogy nem a termék árából történik a kedvezmény levonása. Az online pénztárca kedvezmény szállítási és egyéb, szolgáltatással kapcsolatos fizetési kötelezettségből nem vehető igénybe.

Elállás esetén a kedvezménnyel csökkentett kifizetett összeg kerül visszafizetésre. Több termék rendelésekor igénybe vett kedvezmény esetén, részbeni elállás során a visszatérítéskor arányos visszafizetés történik, azaz az igénybe vett kedvezményt a visszaküldött termék árából arányosan vonjuk le, minden 1000.-Ft után 50.-Ft, mint igénybe vett kedvezmény.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja (új és használatlan termék esetén!). A visszaküldés költségét Önnek kell állni.

Csere esetén a csere alapköltsége 14 naptári napon belül 1590.-Ft,

Az egy úttal történő cseréhez kérjük, küldjön fotót a cserélendő termékről, és amennyiben megállapítható, hogy a termék nem volt használva, úgy van lehetőség  cserére, melynek költsége a Fogyasztót/Vevőt terheli, értéke: bruttó 1590.-Ft.

Hibás teljesítés esetén, amennyiben raktáron van, a terméket az eredeti rendelésben szereplő termékre cseréljük ki, amennyiben nincs ugyanilyen termék, úgy választása szerint bármi másra kicseréljük vagy elállhat a vásárlástól.

Szavatosság

A szavatosságra vonatkozó adatokat a Szállítás/ Szavatosság menüpont alatt olvashatja